Sovit! =)

Få se nu. Jag har i princip sovit från halv tio igår kväll till halv 8 i morse(med undantag för Tuvas mattider), sen tagit en lutare igen från elva till halv två.

Gud så skönt!

Inte ett pip på hela natten....

Vid halv 8 tiden klev vi upp för då ville hon inte sova mer....=)

Kan det verkligen varit så enkelt att det var nacken?

Känns otroligt....

Vi ska på en behandling till på Måndag men sen behövs det nog inga fler för denna gång iaf. För nu sover hon ju som en dröm!

Ok hon är ju ingen Elvin som sover 12 timmar i sträck på natten =) Men jag är överlycklig!



Jaha Söndag igen, å i morgon Måndag, undra vad man ska hitta på då?
Tror jag ska dra fram Emmaljungan färdigt så tar jag å pigan oss en tur =)

Nä nu e tant Jessie snart här så ska koka kaffe färdigt åt henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0