Kan det vara lösningen?

Vi var till en kiroprakor med pigan igår. Kan det verkligen ha löst problemen? Pigan har idag sovit 6 timmar i sträck?! Det är rekord, plus att varje måltid har flytit på galant och hon har varit pigg å glad efter dom. Inte ett pip sedan i morse?

Fast ska inte ta ut segern i förskott, hon har ju hela natten på sig att skrika =)

Inatt har hon varit skrikig och gnällig från 4-9 om vart annat och när hon sovit har det varit oroligt.

Eller så har hon inte förstått skillnaden på natt å dag helt enkelt å blir sur när jag lägger henne på natten för då vill ju hon vara vaken...
Åh varför kan hon inte bara säga åt mig vad som e fel...
Antar att det skulle varit fusk...

Hur som helst ska vi till kiropraktorn i morgon igen. Hon har en låsning i nacken som vi ska försöka arbeta med.
Att jag inte tänkt den tanken tidigare....hon har ju alltid haft huvudet åt vänster, när hon tittat sig omkring har det aldrig gått åt höger och när hon sov låg det alltid åt väster. Efter vårt första besök igår var det första gången jag sett henne sova å vrida på huvet åt höger.

Som sagt kan det vara lösningen?

Eller så har hon helt enkelt en oförklarlig skrikperiod på tidiga morgonen.

För komjölkskänslighet kan det ju inte vara då skulle hon inte sovit HELA dan idag.

Markus har rätt jag grubblar för mycket!


Kan man vara mättare?

Mina andra två bästa pigor kom förbi på kaffe i kväll å va kul det var att se dom båda!!
Höll på att skratta sönder min uppskurna mage när Tigger berättade om sin bil å sina bilnycklar som lög sin kos!! =)
Hon kan verkligen göra en historia så rolig att man kissar ner sig!

Sen gick Jessie hår åt min rygg med lite massage å trots att det gjorde så ont att jag höll på att sopa till henne så är jag djupt tacksam för *poff* så var huvudvärken borta!
Tusen tack gumman!

Nä nu är det bara att sova å vila upp sig inför vad nu natten med pigan bär med sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Intresserad av foto på er söta lilla tös? Jag på Profoto erbjuder fotografering + 10 st bilder i storlek 10x15+ 2 st bilder i storlek 18x24 + om ni vill publicering i NSD för endast 500:-. Erbjudandet gäller när ni fotar henne innan hon är 3 månader men ju tidigare desto roligare:)

2011-01-21 @ 11:41:16
URL: http://www.profotogve.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0