Går inte att beskriva

hur trött jag varit....

Pigan har fått kolik och skriker i en timme minst efter varje måltid sen har hon svårt att somna om eftersom hon e orolig i magen, sen vaknar hon igen och e hungrig var tredje timme så inte blir det mycket sömn....

Och folk kallar den här första tiden den enkla och mysiga.... Jaha vart då nån stans?

Stackras lilla älskade...

Egentligen struntar jag i hur mycket jag får sova...
Skulle med glädje offra både sömn och mat bara hon slapp ha så ont. VI försöker köra uteslutningsmetoden på om det är nåt hon är känslig emot men att se henne lida så skär i hjärtat.

Men vi tror vi hittat en liten lösning iaf. Markus masserade hennes mage idag i ca en halvtimme och i blöjan kom den största laddningen jag jag någonsin sett. Så problemet verkar vara att hon har jobbigt att trycka ut (ursäkta den utförliga beskrivningen) skiten. När hon sen var torr såg man riktigt hur glad å vaken hon var.... Började nästan gråta eftersom hon såg så lättad ut och mådde så bra...

Amningen funkar ju föga....det sinar som =) Inte ovanligt sa dom på BVC när man är stressad och varken hinner sova eller äta.

Ny bantnings metod!

Goda nyheterna är att hon ökar bra i vikt och växer som hon ska. 3900g vägde hon, 1,2kg på en månad =)


Favvo sovplatsen =)

Kramas =)

Kul i Badet =)

Nakenfis =)

*Blink* =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Men sååååååååå söt och liten. Jag minns inte att de var så små.

Kramar

2011-01-18 @ 22:06:15
Postat av: Eva igen

Stackarn..... Men är det kolik så lyssna med Helena hon har nog en hög på olika metoder som man kan testa.

2011-01-18 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0