Söndag 2010-09-26

Jag är realist.

Jag förstår att min kropp inte kommer vara den samma som före graviditeten.
Därför har jag ägnat dagen åt att städa ur min garderob. Varför ha kläder där som jag vet att jag inte kommer kunna använda på minst tre månader.
Det enda som nu existerar i min garderob är underkläder, T-shirts, lite längre linnen, mjukisbyxor och mamma kläder.
Allt som var kvar rymdes på två hyllplan.
Tro mej det ekar där inne!

Det roliga var att jag nu fick prova dessa vakumpåsar!

Man kan inte tro det men i den högra påsen ligger 14 st jeans och långbyxor (och som man ser på bilden är båda påsarna inte helt fyllda)  I den vänstra ligger mängder med linnen, toppar, huvtröjor mm.

Nu tar dom väldigt liten plats uppe i en gömma i garderoben =)







Kalendern

26 September

En ännu tråkigare dag än igår!

  • Enar och Einar har namnsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0