Det här jävla valet!

Någon annan som är less?

Jag röstade rött och visst blev jag besviken. Men vilken otrolig hyster! Sånt jävla tjat, visst det är lite oroligt med en regering som tänker sitta kvar utan majoritet men sluta tjata.....Det löser ju sig!

Måste bara säga att alla partier borde ta å bita i det sura äpplet och skylla sig själv att SD tog sig in i regeringen. Åsikter som SDs kan inte bara ignoreras och fösas under mattan så finns inte problemet mer. Jag tycker alla partier skulle ha tagit tjuren vid hornen och debatterat med SD FÖRE valet. Garanterat hälften av alla som röstat på SD har ingen jävla aning om var dom står i sin politik. Hade tex S vågat ta en debatt, kanske den hälften hade ansett att Nej detta är inget jag håller med om....

Nä skyll er själva Lars O, Mona med flera....ni trodde dom bara skulle försvinna om ni låtsades som om dom inte fanns.....

För övrig en ganska händelselös dag.....men fick se min bortglömda vän igen ute på månbasen igen =) Hon har ju jobbat natt i en EVIGHET så har inte sett skymten av henne =)  Löve U honey!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

hej hej

2010-09-21 @ 21:32:21
URL: http://yessys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0