Vill inte klaga, men...

Nu börjar det roliga med att vara gravid ta slut =(


Ni som inte vill läsa gnäll hoppa över detta inlägg =)

Foglossningar, sammandragningar, ont i ryggen, värk i benen, värkande revben, svullna fötter, halsbränna, nästäppa, klåda på mage och ben. MED MERA!

Jag lovade mig själv att aldrig gnälla nu när jag äntligen är gravid, men det här är fan inte kul.
Skulle jag inte ha en havandeskapsledighet att se fram emot om 2,5 vecka hade jag lagt mig ner och strejkat till allt.
Och det är Över 2 månader kvar.

Men sen.....

Sen kommer det något alldeles underbart utav det hela och det är helt klart värt all värk och alla krämpor.




Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Nu håller vi tummarna att han/hon inte har så bråttom. Sköt om dig Anna! och hälsa Markus.



Kramar!

2010-10-16 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0