Vill ha en ny frisyr!

Strömavbrott i hela kvarteret igår kväll i flera timmar, därför inget inlägg från igår.

Har äntligen tagit fingrarna ur *piiip* och bokat en tid hos en ny frisör.
Första lediga tiden var i november men i alla fall.

Vill verkligen ha en ny frisyr och en ny frsör. Har som aldrig blivit riktigt nöjd när jag klippt mej. För visst är det väl så att man måste hitta SIN frissör?

Sen har vi ju problemet med frissyren.
Jag blir aldrig nöjd. Kanske är det jag som är kräsen, eller så beror det på mitt besvärliga hår.

Nu kommer jag få skäll från alla med rakt hår men det Är inge roligt med lockar om du alltid har haft det. Plattången är min bästa vän.

Hade behövt inspiration till en lättskött frilla.

Några tips?

Något liknande detta kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0