Hemma =)

Äntligen hemma igen!

Ok har varit hemma sedan förra veckan på måndag men inte riktigt orkat ta upp bloggandet. Har bara njutit av att slippa det h-vete som varit.

Fick lite flashbacks när jag var på förlossningen i fredags på kontroll. Men jag fick ju åka hem där ifrån efteråt.
CTG= OK
CRP=OK
Blodtryck =  100/65 Lite lågt
Urinprov = OK

Flöde, vattenmängd, tillväxt mm allt såg ut som det skulle och min läkare kunde inte sluta klia sig i huvudet. Det var samma läkare som skickade iväg mig pga vattnet så jag frågade honom om han var förvånad att se mig oförlöst. Han började skratta och sa att något sådant hade då aldrig han vait med om (och han är gammal i gemet) Nån gång ska man väl vara ett under =)
Jag sa åt läkaren att med en sådan otrolig bebis i magen kommer den nog gå två veckor över tiden bara för att bevisa oss alla motsatsen =)

Helgen spenderade vi i byn, i stugan, på tre års kalas och hos svärföräldrarna. Blev så glad att se alla att jag kände mig gråtfärdig. Där känner man sig alltid välkommen.

Nä nu ska jag kika in i WoW världen ett ögonblick för att se om nåt förändrats inför den nya uppföljaren som släpps snart.

Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0