Det var den julen det...

Jaha då var det över för denna gång då.
Lika snabbt och överumplande som den sprang på mig, lika fort var den över.
Hann som inte med...

Tuva-Lis första Jul.
Som hon totalt missade eftersom hon blåste på som vanligt =)


( Här i mobbo Stefans famn)

Men Julklappar fick hon givetvis. Det fick alla i familjen. Julen i vår familj är helt galen. Trots att vi är två vuxna barn som kan handla det vi behöver själva, handlar min kära mor julklappar som aldrig förr. Varje år samma sak, men hon älskar det så vi låter henne hållas =)



Lite suddig bild på granen men måste bara få med den för att demonstrera hur galet det är!
Det tog över två timmar att öppna alla paket och allt från skrivare (som var det enda i princip jag önskade mig) till munskölj var inslaget =)

Här är några bilder på några av tuvas julklappar.


(Lite klädet till Tuva-Li från Mobbo)


(Ett spelande spöket Laban från Moffa)

Idag på Juldagen kom Farmor och Farfar från byn. Markus var tvungen att ringa och be dom skynda sig lite om dom ville träffa Tuva-Li i vaket tillstånd och dom hann. Hon var vaken i säkert en halvtimme =)


(Denna fina babysitter fick hon av Fammo å Faffa)

Som sagt det var den Julen det. Hoppas nästa jul inte går riktigt lika fort.
Men blir lite mörkrädd när jag tänker på hur det kommer att se ut under granen då eftersom Tuva är ett år.....


Kommentarer
Postat av: M

vilken härlig jul ;) kram på er! /M

2010-12-28 @ 22:04:03
Postat av: moster Eva lr gammelmoster Eva

Kommer inte lilla Anna ihåg jularna hos din mommo och moffa? Såg vi ens granen bland alla klappar???



KRAMAR

2010-12-29 @ 23:47:25
Postat av: Anna

JO jag kommer ihåg julen där =) Sååå mysigt. Men då var vi betydligt fler och det var mest julklappar till barnen....Fast det e klar Jag å Stefan kommer ju alltid vara vår mammas barn ;-)

2011-01-02 @ 22:25:34
URL: http://annaankmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0